Draakje's hoor en wederhoor...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Draakje's hoor en wederhoor...

Wil het weten van je...
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Disclaimer.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draakje
Admin
Draakje


Aantal berichten : 899
Registration date : 15-02-09

Disclaimer. Empty
BerichtOnderwerp: Disclaimer.   Disclaimer. Icon_minitimevr feb 20, 2009 6:54 am

Alle namen en feiten op deze site weergegeven zijn verzonnen en een fantasie van DNH.
Gelijkenissen die overeenkomen met namen/feiten in de werkelijke wereld berusten op toeval.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theboysandthegirls.actieforum.com
DNH
Gast




Disclaimer. Empty
BerichtOnderwerp: disclaimer.   Disclaimer. Icon_minitimedi maa 10, 2009 8:01 pm

Ja.
Maar niet heus.
Hehehehehehehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
DNH
Gast




Disclaimer. Empty
BerichtOnderwerp: wel of niet waar?   Disclaimer. Icon_minitimedo maa 12, 2009 8:56 pm

Sommige dingen die ik daar beschreven heb zijn waar en sommige zijn niet waar.
Men moet zelf maar uitzoeken welke.

Tevens zal ik de site gebruiken voor de verwikkelingen die staan te gebeuren als Justitie mij probeert met een nieuwe rechtszaak wegens bedreiging in het gekkenhuis te krijgen om me zo voor altijd de mond te snoeren.


Draakje: Misschien zullen alle dokters tijdens jou 'bezoek' in het gekkenhuis veranderen in pro's ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deeenha
Gast




Disclaimer. Empty
BerichtOnderwerp: 'pro' doctors.   Disclaimer. Icon_minitimewo maa 25, 2009 8:47 pm

Daar heb je kans op.
Maar de echte die-hards, zoals die engerd Hendriks, die ik bedreigd zou hebben, van de Waag, dat is een echte kinderbeul en die zal nimmer, of hij zou gefolterd moeten worden, bekennen dat hij en kinderbeul is.
Maar ik weet dat de meste psychiaters eigenlijk gewoon hun geld verdienen, of ze nu joden behandelen omdat ze joods zijn, negers omdat ze zwart zijn, of pedofielen omdat ze van kinderen houden.
Ze doen alles voor geld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Disclaimer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disclaimer.   Disclaimer. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Disclaimer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Draakje's hoor en wederhoor... :: Hilterman :: DNH's De Nieuwe Hilterman-
Ga naar: