Draakje's hoor en wederhoor...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Draakje's hoor en wederhoor...

Wil het weten van je...
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 BACA-groep fascistenkliek.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draakje
Admin
Draakje


Aantal berichten : 899
Registration date : 15-02-09

BACA-groep fascistenkliek. Empty
BerichtOnderwerp: BACA-groep fascistenkliek.   BACA-groep fascistenkliek. Icon_minitimema maa 16, 2009 4:51 am

De vereniging BACA, Bikers Against Child Abuse, die zich voordoet als een groep motorfanaten en aanhang diewelke zich zou inzetten voor de bescherming van het kind in onze samenleving, is niet meer dan een wolf in schaapskleding.
Naar buiten doet lijkt het of deze leerdragers met tattoeages zichzelf werkelijk opwerpen voor weerloze kinderen, maar een nadere bestudering echter wijst het volgende uit.
Deze gewelddadige groep is niet meer dan een stel bijeengeraapte asociale bierdrinkers en lawaaimakers die onder het mom 'kinderen beschermen' een klopjacht op pedofielen wilt houden.
Echt kinderleed zoals onder anderen te vinden is in onze rijksinrichtingen waar omtwegen allerlei redenen onschuldige kinderen zitten opgesloten mijden zij, omdat ze bang zijn voor politie en justitie, zorgvuldig. Zij zeggen 'bereid te zijn tot geweld wanneer dat inhoudt dat dat kinderleed verhinderd', echter dat geweld richt zich alleen op pedofielen en niet op heterofielen of autoriteiten.

Toen ik verleden jaar een berichtje plaatste op hun website werd ik dan ook resoluut de deur gewezen en verbannen, precies zoals het fascisten betaamt diewelke geen weerwoord dulden en elke openbare discussie uit de weg gaan.
Sindsdien tijd wordt ik op Hyves tientallen malen door leerfanaten en getattoeëerde figuren met of zonder motoren en bekwaam in allerlei wapens en vechtsporten bedreigd, beledigd en valselijk beschuldigd van kinderen te verkrachten.
Mijn filmpje op Youtube circuleert nu in die kringen rond en God mag weten welke teksten en beschuldigingen de mannen en vrouwen er bij zetten, want ik krijg dagelijks de meest rare beschuldigingen en bedreigingen naar mij toe.
Het feit dat ik ze met hun zielige vechtsporten allemaal ronduit uitlach, omdat ikzelf ellufde dan kushido bezit en bedreven ben als ninja-master doet daar nu even niet aan af.

Nu is het zo dat deze zielige figuren in carnavalskostuum ("Ik ga als Hell's Angel!") gepland hebben om zaterdag 6 juni in Den-Haag, mijn geboortestad -dus het wordt een thuiswedstrijd- tegen kindermishandeling lees tegen pedofilie te gaan protesteren.
Daarmee zichzelf alleen maar belachelijk makend natuurlijk, maar dat schijnen deze armen der geest amper dóór te hebben, jutten ze de haat zaaierij en opruiïng tegen pedofielen alleen maar op.
Waarschijnlijk komen er een heleboel van deze carnavaleske figuren op motoren zichzelf wijsmaken dat ze voor kinderen aan het demonstreren zijn.
Waarheid is natuurlijk dat ze alleen maar kinderen in gevaar brengen en echt kinderleed ongemoeid laten, te bang voor echte gevechten met oproerpolitie en Mobiele Eenheid.

Nu heb ik al zitten te denken in hoeverre het mogelijk zou zijn om aan de burgemeester van Den-Haag, dhr. Jozias van Aartsen, te vragen om dit dolgedraaide stelletje nep-Angels te verbieden nog meer kinderen in gevaar te brengen en overwogen of het misschien mogelijk zou zijn hier enkele medestanders te verkrijgen die net als ik een emailtje naar Den-Haag zouden willen sturen met het vriendelijke doch dringende verzoek deze regelrechte fascistische uiting van geweldoproepen naar een groot deel van de bevolking toe te verbieden.
Ik weet dat jullie erg druk zijn en liever met andere dingen zoals allerlei plaatjes bekijken enzo bezig zijn, maar toch vind ik het belangrijk jullie te porren om je eens een keer in te zetten voor de rechten en belangen van kinderen en te verhinderen dat zij, de meest weerlozen in onze samenleving, tegen zulke gevaarlijke schizofrene pedodolle en -waanzinnige heterofielen worden beschermd. Althans míj gaan ze heel erg aan het hart.

Het behoeft niet veel om het lijf te hebben, een kort briefje in de trant van "Beste burgemeester van Aartzen, wij hebben van DNH gehoord dat een grote groep in carnavalkostuum uitgedoste randfiguren op motoren gepland hebben op zes juni van dit jaar een demonstratie te gaan houden die oproept tot geweld en in ieder geval discriminatie of haat tegen pedofielen en dit kan alleen maar leiden tot meer geweld naar kinderen toe."
Zet er desnoods bij dat je ook tegen pedofilie bent om de zaak nog enigszins geloofwaardig te houden anders krijg je dat gedonder weer.

Zou ik jullie op jullie medewerking kunnen rekenen of is dat te veel moeite?
Ik weet dat het niet eenvoudig is een hele brief naar een burgemeester te schrijven en het hoeft echt niet foutloos Nederlands te zijn -misschien kennen jullie een vertrouwelijk iemand die wel even helpen wilt als jullie dat niet zo goed kunnen-, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat hij daarvoor jullie opsluiten laat.
Integendeel, misschien verdienen jullie wel een lintje straks op Koninginnedag.
En zeg nu eens eerlijk, zo'n mooi oranje lintje op jullie revers, zou dat niet prachtig staan?
Nuwel, ik ga maar weer eens, dahag en tot de volgende keer!

Kusje,


DNH
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theboysandthegirls.actieforum.com
 
BACA-groep fascistenkliek.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ‘Geweldloze’ BACA’s uiten bedreigingen naar DNH.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Draakje's hoor en wederhoor... :: Hilterman :: DNH op Martijn-
Ga naar: