Draakje's hoor en wederhoor...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Draakje's hoor en wederhoor...

Wil het weten van je...
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draakje
Admin
Draakje


Aantal berichten : 899
Registration date : 15-02-09

Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha Empty
BerichtOnderwerp: Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha   Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha Icon_minitimema feb 16, 2009 7:42 am

Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha

De Zweedse supermarktketen ICA stopt met de verkoop van de sexy beha voor meisjes van zeven. ICA geeft hiermee toe aan het protest van verontwaardigde moeders.

Ook Jenny Nystedt, moeder van twee kinderen vond de beha niet kunnen. "Ik stond perplex, het is echt verwerpelijk om al van kinderen lustobjecten te maken", fulmineert de Zweedse uit Alingsås. Ica verdedigde de verkoop met de uitleg dat het niet ging om een sexy beha maar om een leuk topje. "We verkopen geen beha's voor kinderen, het was een topje. Er is dan ook heel wat verwarring ontstaan rond het item", legt Roger Halvarsson uit. Maar het precieze verschil tussen een topje en beha kent de man ook niet. "Wat precies het verschil is kan ik niet juist duiden. Een topje is een korte T-shirt met schouderbandjes en we verkochten een designer-topje maar ik moet wel toegeven dat het wel sterk op een beha leek." De woordvoerder bevestigt dat de supermarktketen de kinderbeha uit de rekken haalt. Het is niet de eerste keer dat een kledingstuk voor kinderen voor controverse zorgt in het Scandinavische land. Ellos bracht vorig jaar nog een bikini voor kinderen op de markt en ook toen stak een storm van protest de kop op. (vsv)


BRON
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theboysandthegirls.actieforum.com
 
Zweedse supermarkt stopt verkoop kinderbeha
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Draakje's hoor en wederhoor... :: Kids in the News-
Ga naar: