Draakje's hoor en wederhoor...
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Draakje's hoor en wederhoor...

Wil het weten van je...
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 "13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal"

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Draakje
Admin
Draakje


Aantal berichten : 899
Registration date : 15-02-09

"13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal" Empty
BerichtOnderwerp: "13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal"   "13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal" Icon_minitimema feb 16, 2009 7:47 am

"13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal"

Voor geld doen mensen vreemde dingen. Dat blijkt nu ook in de zaak van de 13-jarige Brit die vorige week vader werd van een dochtertje.

Babyface met een baby, kopte de Britse tabloid The Sun toen bekend werd dat de 13-jarige (“maar je zou hem slechts 8 geven”) Alfie Patten samen met zijn 15-jarig vriendinnetje Chantelle Steadman een kind had gekregen.

Playstation-controller

“Ik zal goed maar streng zijn voor Maisie”, vertelde Alfie aan de Britse pers, met zijn dochter in de armen en zijn Playstation-controller in de handen. “Ik ben hier niet bepaald gelukkig mee”, reageerde kersvers grootvader Dennis Patten.

Een paar dagen later is opa al wat minder ongelukkig. Alfies ouders ruiken namelijk geld. Veel geld. Dennis Patten onderhandelde al met verschillende Britse kranten om enkele lucratieve deals in de wacht te slepen, en ook zijn exvrouw Nicola is volop aan het negotiëren.

Volgens experts zouden Alfies ouders het verhaal van deze tienerzwangerschap voor makkelijk een half miljoen euro kunnen verkopen.

Mijn ogen

Maar er blijken kapers op de kust. Volgens verschillende getuigenissen zou de 15-jarige moeder van Maisie, Chantelle Steadman, de voorbije maanden niet alleen Alfie maar ook twee andere jongens over de slaapkamervloer gekregen hebben.

Eén van die twee, de 16-jarige Richard Goodsell, beweert alvast dat niet Alfie maar hij de vader van Maisie is. “Mijn vrienden en mijn moeder zeggen dat ze mijn ogen heeft”, aldus de 16-jarige. “Ik eis een DNA-test.” De derde tienerjongen in het verhaal is de 14-jarige Tyler Barker. “Ik heb 9 maanden geleden seks gehad met Chantelle, dus ik zou wel eens de vader kunnen zijn”, liet de jongen - die naar verluidt uitstekende cijfers voor biologie haalt - weten. Ook hij vindt een DNA-test een goed idee. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd, tot groot jolijt van de Britse roddelpers.

Tom DE SMET


BRON
Terug naar boven Ga naar beneden
https://theboysandthegirls.actieforum.com
 
"13-jarige Britse vader krijgt 14- én 16-jarige rivaal"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Juf ontslagen na mishandeling 3-jarige kleuter
» 15-jarige jongen aangehouden voor steekpartij
» Bolderkaraffaire krijgt een staartje.
» Huit Oscars pour "Slumdog Millionaire"
» Britse veroordeeld die zoontje van 3 liet roken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Draakje's hoor en wederhoor... :: Kids in the News-
Ga naar: